Asiakastarina | Satokausikalenteri

Satokausikalenterin missiona on lisätä ja monipuolistaa suomalaisten kasvistenkulutusta. Omakustanteena julkaistu kalenteri on ollut huippusuosittu, ja yrityksen oivaltavat sisällöt tavoittavat sosiaalisessa mediassa hurjan määrän suomalaisia.

Yhteistyössä Jokipiin Pellavan kanssa on syntynyt Satokausi-aiheisia keittiöpyyhkeitä, jotka vain paranevat käytössä. Pyyhkeet pakattiin asiakkaan omiin vyötteisiin, joissa kuosielementit toistuvat.

– Unelmana oli tehdä nimenomaan keittiötekstiilejä, onhan Jokipiin Pellavalla niistä kymmenien vuosien kokemus, ja siksi luotimme yrityksen osaamiseen. Retiisiaiheinen pyyhe oli tuote, jonka alun perin halusimme, mutta saimme paljon enemmän kuin sen, Natalia Salmela toteaa.

– Pyyhkeistä haluttiin uuden brändimme mukaiset, joten ensimmäiset leiskat tehtiin meillä. Jokipiin Pellavan ammattilaiset siirsivät näkemyksemme kudotuksi tekstiiliksi, eli kaikki alustavista ideoista eteenpäin on pellavatehtaan osaamisen ansiota, Salmela jatkaa.

Ammattimainen proaktiivisuus ilahdutti

Salmelan mukaan Jokipiin Pellava on toiminut ilahduttavan proaktiivisesti. Kun Satokausikalenterin päässä on oltu kiireisiä, on Jokipiin Pellava muistutellut heitä sopivina hetkinä ja tarjonnut valmiin avaimet käteen -ratkaisun. Valmiit tuotteet ovat päätyneet Satokausikalenterin verkkokauppaan nopealla aikataululla.

– Satokausipyyhkeet ovat olleet aivan valtava menestys. Pyyhkeet ovat todella laadukkaita - käytän niitä itse joka päivä, ja ne vain paranevat käytön myötä, Salmela kehuu.

Natalia Salmela
Natalia Salmela Satokausikalenteri
Takaisin